Search This Blog

Sunday, June 29, 2008

APA BENARKAH INI...?

Beri ruang kepada polis siasat dakwaan terhadap Anwar
29/06/2008 5:10pm
KUALA LUMPUR 29 Jun - Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Mohd. Bakri Zinin meminta semua pihak memberi ruang kepada polis untuk menjalankan siasatan terperinci berhubung dakwaan kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Katanya, apa yang penting kini ialah siasatan terperinci dijalankan terlebih dahulu sebelum tindakan lanjut boleh diambil.
Beliau turut memberi amaran kepada masyarakat dan pihak media agar tidak menyebarkan maklumat palsu atau yang bersifat andaian mengenai kes tersebut.- Utusan

**********************************************************************************

Berita ini benar-benar mengejutkan. Ini bukan sebarang berita, ini berita gempak. Bukan satu Malaya saja mahu tahu, seantero dunia pun teruja juga ingin kepastian. Kecil besar, tua muda, laki bini semua sekali, mesti mahu tahu, apa sudah jadi kali ini.

Tuduhan yang dilemparkan, siap dengan laporan polis 'mamat' ni, bukan main-main. Personaliti yang dituduh pula pun bukan calang-calang orang. Silap siasat nanti jadi kes aniaya pulak, jadi fitnah la pulak. Dosa besar buat fitnah ni!

Apa-apa hal pun, kita ikut la nasihat Pengarah CID kita ni. Kita serahkan aja la kepada pihak Polis siasat sampai ke lubang cacing. Cari bukti sampai jumpa, jangan sampai ada yang teraniaya. Bagi saya: Selamat Menjalankan Tugas Para Pak Polisi!!!

1 comment:

Aku Anak Silaun said...

oi ustaz, apa kes main tuduh2 ni, tp aku stuju ngan ko, bg la chance polis siasat dulu...

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin