Search This Blog

Friday, November 4, 2011

Menyokong Tindakan Menghalang Seksualiti Merdeka...

Salam,

Blog ini menyertai majoriti rakyat Malaysia menyokong penuh tindakan pihak polis dalam menghalang Program Seksualiti Merdeka yang bakal dianjurkan pada 9/11 ini. Kita tidak bersetuju dan menentang program yang sebegini disuburkan dalam kalangan rakyat Malaysia.

Penganjuran program yang jelas bertentangan dengan ajaran Islam di sebuah negara yang umat Islam menjadi majoriti penduduk dan menjadikan Islam sebagai agama persekutuan, adalah satu perkara yang mendukacitakan.

Walau apa pun alasan digunakan untuk menghalalkan program sebegini tidak akan dapat diterima, kerana objektif program ini jelas bertentangan bukan sahaja dengan ajaran agama Islam dan apa jua agama, malahan bertentangan juga dengan budaya dan norma masyarakat.

Untuk itu, kita berharap pihak berkuasa mengambil tindakan tegas dan wajar terhadap penganjur program ini. Sebarang percubaan mempromosi budaya hidup songsang yang bertentangan dengan akidah Islam dan melawan tabii manusia mesti dihalang dan digempur ke peringkat akar umbi.

No comments:

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin