Search This Blog

Thursday, April 2, 2009

UNDILAH SIPADAN!

Salam,

Ini bukan kempen pilihanraya kecil. Tiada kaitan dengan Bt Gantang, Bt Selambau atau Batang Ai. Sesekali kita release, jangan cerita pasal PRK...

Pulau Sipadan, sebuah pulau pelancongan terletak di Timur Sabah. Menjadi kegemaran kepada perenang skuba kerana keindahannya, terutama perairannya yang belum tercemar dan sangat indah.

Pulau Sipadan telah dicalonkan sebagai salah satu daripada 7 keajaiban dunia yang baru, dan akan bersaing dengan beberapa lokasi dan monumen lain. . Untuk ke pusingan akhir, Pulau Sipadan mesti menduduki sekurang-kurangnya tempat ke-11.

Supaya pulau cantik ini dapat bersaing dan akhirnya terpilih sebagai satu keajaiban, semua dijemput untuk mengundi. Mungkin ini satu cara kita membantu sebuah pulau di negara kita mencatat nama di persada antarabangsa.

Bagi yang tidak mengundi di PRK 2 Bukit 1 Batang atau tidak dapat mengundi semasa Perhimpunan Agung Umno, undilah di sini.http://www.new7wonders.com/nature .

UNDILAH SIPADAN!!!

3 comments:

Unknown said...

Assalamu Alaikum Warohmatullah Wabarokatuh.

Nama saya Ainuddin Bin Abdul Khalik Bin Hajji Saidi. Saya berasalal dari Indonesia. Saya bersyukur kepada Allah SWT karena dapat menemukan halaman blog Membakut ini. Sejak lama saya mencari, baru hari ini saya menemukannya secara pasti dengan menggunakan Google.

Pada kesempatan saya ingin mohon bantuan Tuan. Sejak 30 tahun yang lalu, kami sudah berpisah dengan Paman kami (Pakcik) menuju Malaysia. Namanya Hajji Baco Bin Hajji Saidi.

Sudah lama kami menghubungi tapi tidak pernah bisa. Begitupun yang ada di Membakut, selalu juga berusaha menghubungi kami yang ada di Indonesia.

Namun, karena keterbatasan media, kami sampai sekarang belum juga bisa bersua. Kami sangat rindu kembali bertemu sejak 30 tahun berpisah.

Berita yang kami dengar, dia sedang sakit. Semoga segera diberikanb kesembuhan oleh Allah SWT. Amiiin.

Jika ada informasi, silahkan hubungi kami di alamat email:

ainuddin@ainuddin.web.id atau
nun_dotkom@yahoo.com
Handphone: 085214845100

Terima kasih sekali.

Datu Sulaiman said...

Salam ustaz,
Nah ada pula ini mencari saudaranya.mangkali ustaz kenal pakciknya itu..semoga dapat ditulung untuk berjumpa.

matlan said...

asalamualaikum ustaz, nah bagus sudah ni ustaz, blog ustaz sudah ke peringkat international nusantara sudah ni, mari lah kita bantu saudara kita yang ingin menjejaki pakcik beliau, semoga usaha yang kita akan laksanakan ini akan di rahmati allah, tapi masalah nya ni ustaz, kalau nama bacho ni telampau ramai di sabah ni, mau nya lagi kalau di tawau, macam semua bugis di tawau tu nama nya bacho...tapi nanti aku coba2 juga tanya2 kawan2 ku yang bugis-bugis tu, mana tahu bisa ketemu, insya allah.....allah hu alam.

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin