Search This Blog

Monday, December 14, 2009

Lupakan Nazri...Kita Layan Bola!


Salam,

Kita lupakan sejenak karenah seorang menteri ini, yang semakin hari semakin melalut dan keliru. Ssejak akhir-akhir ini, kelihatan Datuk Nazri seperti tidak keruan gamaknya. Merombak modul BTN, menuduh Tun Mahathir bapa rasis, terbaru memanggil teksi dan kereta sewa sebagai tandas!

Daripada kita melayan keceluparan menteri ini, baik kita layan bola. Tahniah diucapkan kepada pasukan bola sepak kita yang mampu melangkah ke separuh akhir di Sukan Sea. Penghargaan wajar diberikan kepada skuad ini yang berjaya menumbangkan Thailand ketika harapan langsung tidak diberikan kepada mereka.

Diharapkan kesempatan melangkah ke final dengan mengalahkan pasukan Laos kali ini tidak dipersia-siakan. Harapan menggunung rakyat Malaysia melihat kebangkitan pasukan kebangsaan tidak dihampakan kali ini. Doa kita akan mengiringi perjuangan anak-anak muda di padang bola nanti.

Semoga impian sebutir pingat emas dari bola sepak dapat dizahirkan dengan kemenangan. Pada masa sama, harapan kita untuk melihat aksi separuh akhir secara langsung di kaca tv akan dapat dizahirkan oleh kementerian yang berkaitan.

Kalau perlumbaan kereta F1 yang tidak berkaitan dengan negara boleh disiarkan secara live, takkanlah permainan pasukan kebangsaan kita tida dapat ditonton...

2 comments:

Amin Baek said...

xpe malam ni ada live..yeah..

tv2 kol 8..hehe

PERSATUAN BELIA PEKAN WESTON said...

Thniah menang

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin