Search This Blog

Loading...

Friday, April 15, 2011

RPK Menabur Fitnah Jahat!


Salam,

Selepas hilang beberapa lama, tiba-tiba dua malam berturut-turut Raja Petra Kamarudin (RPK ) muncul di TV3. Ironinya, nada bunyi RPK kali ini amat jauh berbeza dengan RPK yang dikenali sebagai pengendali Free Malaysia Today, sebelum ini.

RPK kali ini muncul dengan menabur fitnah terhadap ‘sahabat karib’nya sendiri. Dia mereka-reka cerita karut dengan menokok tambah cerita dengan tujuan mencari publisiti. Kita ada bukti yang menunjukkan RPK memang gila publisiti.

Pasti RPK sudah dibeli dengan nilai jutaan ringgit. Atau ada hutang dia yang sudah dilangsaikan. Kita ada bukti tentang ini!

RPK juga terlibat dengan konspirasi peringkat tertinggi, dengan bersekongkol dengan wartawan TV3 yang menjadi perkakas Umno. Pasti ada dalang daripada BN dan Umno di sebalik pendedahan oleh RPK. Ini pasti dan kita ada bukti tentan perkara ini.

Segala kenyataan fitnah RPK adalah palsu, berniat jahat dan dinafikan sama sekali. Semuanya dusta, fitnah da tidak benar. Kita akan kemukakan bukti menolak fitnah RPK.

…. Pasti beginilah bunyi komen ‘sahabat karib’ RPK dan juak-juaknya.

…… Dalam tempoh sehari dua ini, pasti peribadi RPK akan diserang dari segenap penjuru. RPK pasti akan ‘dibogelkan’.

…..Pasti aka nada fatwa yang dikeluarkan ‘mengharamkan’ pendedahan RPK.

…. Nasib baik pendedahan RPK tidak menyebut pasal jam Omega. Kalau tidak pasti dikata jam Omega selamat dalam simpanan.

....Nasib kau la RPK, kau pun kenal dengan puak-puak ni. Pemimpin suci bersih mereka tidak boleh diusik. Usik ja, pasti kecoh seantero dunia. Durang tidak akan menerima kenyataan!


No comments:

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin