Search This Blog

Loading...

Tuesday, February 14, 2012

Kenyataan Akhbar PERBEKK...

Salam,

Kenyataan akhbar Persatuan Belia Kg Kuridak, Beaufort ( PERBEKK )....

SELAMAT DATANG KE SIPITANG!

PERBEKK mengalu-alukan dan mengucapkan selamat datang ke Sabah kepada Perdana Menteri Dato Seri Najib Tun Razak, dan buat kali kedua ke Sipitang sejak kehadiran melancarkan Pesta GATA tahun lalu.

Perdana Menteri dijangka akan merasmikan acara pecah tanah bagi projek kilang baja urea ammonia Sabah (SAMUR) yang bernilai US$1.5 bilion (RM4.6 bilion) di Sipitang pada 16hb Februari ini.

Apa yang diharapkan dengan terbinanya kilang baja itu nanti akan membuka peluang pekerjaan dan keusahawanan yang boleh direbut golongan belia, untuk menceburkan diri dalam bidang yang berkaitan. Sesungguhnya PERBEKK percaya para belia akan memenfaatkan peluang terhidang di depan mata ini, dan PERBEKK juga yakin bahawa PETRONAS khususnya yang melabur dalam projek besar ini akan membuka ruang untuk para belia.

PERBEKK percaya projek besar ini pasti akan terus menyemarakkan ekonomi di daerah Sipitang dan sekitarnya. Sebagai persatuan belia yang berorganisasi di Parlimen Sipitang, PERBEKK pasti limpahan kemakmuran yang dibawa oleh projek besar ini akan juga melibatkan para belia termasuk ahli PERBEKK.

PERBEKK mengucapkan terima kasih kepada PETRONAS yang memilih Parlimen Sipitang sebagai lokasi membina kilang baja ini. Terima kasih juga diucapkan kepada Perdana Menteri atas kesudian hadir bersama rakyat di Sabah, khususnya di Sipitang. Tanpa ragu lagi, PERBEKK menyokong penuh kepimpinan PM Najib untuk terus memimpin negara ke mercu kejayaan.

No comments:

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin