Search This Blog

Monday, April 16, 2012

Kerajaan BN Mempunyai Rekod Terbaik Bela Nasib Rakyat Sabah...KM Sabah

Ketika melancarkan Pesta Kalimaran yang diadakan di Pusat Kebudayaan Murut Sabah di Tenom baru-baru ini, Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Haji Aman berkata rekod kerajaan Barisan Nasional (BN) adalah yang terbaik kerana mereka berupaya untuk menyampaikan janji-janji pembangunan kepada rakyat.

Beliau berkata kerajaan BN di bawah Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak prihatin dengan masalah rakyat di negara ini dan banyak peruntukan telah disalurkan kepada negeri untuk membangunkan negeri ini.

Menurut Musa, projek pembangunan seperti jalan raya dan jambatan juga diberi keutamaan untuk keselesaan rakyat di kawasan luar bandar, dan ini adalah jelas bahawa kerajaan BN adalah sensitif kepada keperluan rakyat. BN mendengar kepada rakyat dan memberi keutamaan untuk menjaga kebajikan rakyat di negara ini, katanya.

Beliau berkata usaha-usaha murni kerajaan, termasuk keamanan dan keharmonian, telah dirancang oleh pemimpin-pemimpin untuk memberikan yang terbaik kepada rakyat di kawasan ini termasuk kawasan pedalaman. "Saya juga berbangga dengan wakil-wakil rakyat BN untuk menjadi warganegara yang prihatin dan bertanggungjawab. Walau bagaimanapun, saya ingin mengingatkan wakil rakyat tidak melupakan tugas dan peranan mereka sebagai wakil rakyat. Saya mahu mereka untuk berkhidmat kepada rakyat, "katanya.

Beliau juga mengingatkan rakyat agar tidak mudah terpengaruh dengan propaganda dari parti pembangkang yang hanya datang untuk melihat orang ramai pada malam sebelum pilihan raya.
Beliau percaya rakyat Sabah, termasuk Tenom, pintar dan sedar pembangkang yang hanya datang ke kampung-kampung ketika pilihan raya untuk membuat janji-janji kosong bulan dan bintang.
Musa berkata kerajaan BN diiktiraf oleh pemimpin-pemimpin dunia bagi pemimpin yang cemerlang yang mentadbir negara.
Sumber: Borneo Post

No comments:

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin