Search This Blog

Loading...

Tuesday, December 29, 2015

Aura Homestay


Antara sign board yang pasti akan kita temui di sepanjang jalan antara Tambunan-Ranau, sebagai peringatan semasa pemanduan.

Jalannya agak lengang tapi perlu berhati-hati kerana banyak tempat yang rosak dan sedang dalam pembaikan. Di beberapa tempat jalan menjadi sehala kerana tanah runtuh.


Selepas lebih sejam memandu kita akan berjumpa Masjid Rahmaniah, menandakan kita sudah sampai ke Pekan Ranau. Bolehlah singgah di sini untuk solat dan menjamu selera di gerai yang tersedia di tepi masjid.

Dewan utama masjid ini masih ditutup akibat kerosakan gempa bumi yang melanda bulan Mei lalu.

Perjalanan diteruskan lagi menuju ke Aura Homestay di Kg Kinasaraban, Kundasang 15km dari Ranau.


Sign board home stay Kg Kinasaraban. Ada 13 buah rumah di sini tetapi Aura Homestay menjadi pilihan.


Keadaan dalam rumah. 3 bilik. Cukup selesa. Kemudahan memasak juga disediakan. 

Pandangan depan rumah dua tingkat. Sesuai untuk pakej keluarga dengan harga yang berpatutan.


 Pengusaha : Puan Jurati Masidin 0168446056.


Mengabadikan kenangan bersama tuan punya home stay yg baik hati. Ponsikou ( terima kasih dlm bahasa dusun ).

1 comment:

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin