Search This Blog

Loading...

Monday, January 10, 2011

BN Menipu, PR Strategi...


Salam,

"Cara begini bukan kekuatan, menipu ini satu kelemahan, tindakan tidak bijak dan tidak pandai.""Dan sekarang mereka tunjuk lagi perangai itu," katanya.

Begitulah ucapan Presiden PAS, merujuk kejatuhan kerajaan PR di Perak dan kemelut perlantikan SUK Selangor, dalam satu majlis di Shah Alam.

Alahai kasihan Datuk Haji Hadi ni. Sudah masuk tahun 2011 pun masih berfikir cara zaman purba. Politik zaman dulu, ya memang betul begitu. Asal lawan semua jahat. Bila BN buat dikata menipu, bila Pakatan buat penipuan dikata strategi...

Bangun datuk oi... ini dah masuk tahun baru la. Kalau cara berfikir masih ditakuk lama, bagi aja la Presiden PAS kepada orang lain.....

Ini bukan soal siapa menipu siapa, ini perkiraan politik siapa yang lebih bijak, siapa yang lebih cerdik guna strategi. Nasib la kalau tumpas sebab strategi salah. Janganlah salah pihak lawan kalau sudah macam tu, tapi muhasabahlah sebab apa jadi begitu...baru betul!

2 comments:

Anonymous said...

keh keh keh.. bg je jawatan Presiden tu pada Mat Put ex-CEO stor airport, tentu semua masalah blh selesai dgn mudah. Pernah kita dengar ada masalah kat bhgn stor airport Bayan Lepas, tak pernah kan?? Sebabnye ex-CEO kat ctu terlalu cekap mentadbir, hanya berbekal air liur semuanye berehhhh...

Keh keh keh.. Lepas Hj Hadi serah jawatan pada Mat Put, boleh la hj. hadi bentuk geng mafia se-malaysia pulak. Kah kah kah...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin