Search This Blog

Loading...

Thursday, January 6, 2011

Apa Sudah jadi???


Gambar : Senjaliza

Salam,

Apa nak jadi...apa dah jadi...hai, apalah nak jadi?

Lagu Tan Sri SM Salim ditujukan khas untuk pendokong PKR Sabah. Selepas Dr Jeffrey, khabarnya akan ada lagi pemimpin peringkat cabang yang angkat kaki.

Akhiri dengan lagu, kesian dia...kesian dia!

21 comments:

dino.yp@gmail.com said...

PKR dah nak mati kut?

Anonymous said...

Bagus la tu dah sedar dulu mereka terlalu memuja ANUGERAH TUHAN,skrg anugerah tuhan tu pun byk masalah dah tak peduli org sabah dan sarawak,bila pilihanraya jer mereka diperlukan...Hancur hancur hancur PKR

matlan said...

asalamualaikum ustaz, alhamdulillah ustaz, teruskan kerja yang baik ini, teruskan tampa jemu, sekurang-kurangnya ada juga di kalangan pemimpin dan ahli pkr yang menilai kerja yang kita lakukan, sesunggunnya kebanyakan manusia tak nampak kebaikan yang ada di dalam kelompoknya sehinggalah mereka keluar dan melompat ke kelompok yang lain barulah mereka tahu bahawa kelompok yang mereka tinggalkan itu adalah kelompok yang jauh lebih baik....allah hu alam

Anonymous said...

Pemimpin dan ahli mereka sendiri pun sudah kehilangan keyakinan dengan parti itu. Rakyat masih ke percaya dengan PKR?

supra said...

PKR makin bermasalah sekarang ni.

bil said...

apa yang berlaku menunjukkan PKR di Sabah sudah semakin lemah.

bil said...

jika masalah dalaman mereka berterusan tanpa penyelesaian tidak mustahil akan ada lagi ahli mereka yang bertindak keluar parti.

mike said...

disebabkan oleh kelemahan pucuk pimpinan parti.

mike said...

30 pemimpin KDM meninggalkan PKR ini sudah memberikan kesan yang besar kepada PKR sabah..PKR sabah seolah-olah sudah hilang arah tuju.

mike said...

tindakan keluar parti ini tidak mengejutkan malah telah dijangka berlaku berikutan kemelut dalaman PKR yang tidak diambil berat oleh pucuk pimpinan parti.

mike said...

mungkin PKR sudah tidak relevan di sabah..adalah lebih baik jika PKR meninggalkan sabah dan fokus di semenanjung.

mike said...

apa pun kita tunggu dan lihat sejauh mana PKR sabah dapat bertahan.

Ace said...

ahli dan pimpinan PKR mulai sedar siapa sebenarnya Anwar hingga mereka berasa beban dan malu untuk membawa nama Penasihat parti itu bagi berhadapan dengan rakyat.

Ace said...

Anwar gagal memahami politik pribumi di Sabah yang unik apabila sering memaksa supaya setiap keputusannya diterima tanpa mendengar suara pimpinan parti di negeri tersebut terlebih dahulu. masalah2 yang timbul dalam PKR bukan disebabkan oleh pemimpin2 PKR tetapi disebabkan oleh Anwar.

mina said...

Sudah masanya PKR sedar akan kelemahan parti itu. Lihat apa yang telah berlaku? saya tidak yakin, untuk PKR bertahan dan terus berkembang di Sabah.

mina said...

Walaubagaimana pun PKR mencuba untuk bertapak di Sabah, melalui pandangan mata saya, PKR akan terus gagal. Mereka masih lagi belum dapat menyelami penduduk di Sabah.

Jimbo said...

Makin hari makin banyak pula pemimpin tinggalkan PKR. Apa dah terjadi dengan PKR???

Jimbo said...

Mungkin ramai pemimpin PKR tidak lagi yakin dengan PKR.

albet wong said...

Tidak hairanlah kalau PKR sabah menjadi macam ini.

Paquin said...

Tak lama lagi ni tiada sudah PKR. hehhee

Paquin said...

Appaun, kita tunggu dan lihat sajalah nanti. Biasalah politik, sukar diramal.

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin