Search This Blog

Thursday, October 23, 2008

PANAS MEMBARA !!!

Bahang pemilihan Umno di dua bahagian berjiran: Beaufort & Sipitang semakin hangat. Menuju tempoh pemilihan yang tinggal sehari dua lagi, masa semakin mengejar para calon untuk berkempen. Ibarat bermain bola, kini sudah masuk ke minit-minit akhir perlawanan. Di bahagian Beaufort, pemilihan akan diadakan pada 25/10/2008 di Dewan Pa’ Musa, Beaufort, sementara bahagian Sipitang pada 26/10/2008 di SMPO2, Sipitang.

*************&&&&&&&&&&************

BAHAGIAN BEAUFORT

Ketua : DSP Hj Lajim Hj Ukin VS Dtk Hajah Azizah DSP Mohd Dun
Tim. Ketua : Sdr. Isnin Liasnih VS Zahari Zinin
Naib Ketua : Dtk Kimjus Duim VS Hj Osin Jilon

AJK : Seramai 62 orang calon menawarkan diri.

************&&&&&&&&&&&&&&***********

BAHAGIAN SIPITANG

Ketua : Dtk Sapawi Ahmad ( MTB )
Tim. Ketua : En. Mohd Nazri Abdullah VS YB Kamarlin Ombi VS Osman Ahmed
Naib Ketua : Hj Sapawe Tussin VS Ag Rakawi Mohd Said

AJK : Seramai 58 orang mencuba nasib.

*****************&&&&&&&&&&&***************

Nasib para calon, sama ada penyandang atau muka baru/lama yg menawarkan diri terserah di tangan para perwakilan dgn izin Allah jua. Kini perwakilan dari cawangan berkuasa penuh untuk memilih pemimpin pilihan yg boleh membawa aspirasi parti untuk tempoh tiga tahun mendatang.

Kepada para calon, SELAMAT BJUANG. Gunakanlah masa yg berbaki sebaik mungkin memikat pwakilan. Untuk pwakilan, jangan persiakan kuasa diberi oleh ahli cawangan memilih pemimpin yg ‘bagus’. Mungkin panduan ini boleh membantu. TIPS MEMILIH PEMIMPIN.

2 comments:

. said...

pertandingan adalah sesuatu yang sihat. ia memberikan ruang kepada ahli umno memilih pemimpin yang baik. ketepikan unsur2 negatif dan semoga allah swt memberkati perjuangan kita.

USD said...

Ya,sdr nobisha. Yg baik klu dpt dikompromi,& dpsetujui semua. Klu x dpt d'elak, btandinglah dgn semangat kekeluargaan. Yg buruknya, m'elak p'tdgn dgn cara menipu...

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin