Search This Blog

Saturday, December 27, 2008

BLOG JAHANAM!!!!




Mau tau BLOG JAHANAM, ni salah satu daripadanya. Kita minta tolong kepada pihak bkuasa tolong ambil tindakan kpd blogger ni. Mungkin masa ni ISA sangat bguna utk org kurang ajar spt ini...p/s : klu tunggu dakwa di mahkamah, makin banyak yg dia tulis dan makin ramai nanti yg tulis mcm dia. Kita merayu tolonglah Datuk Syed Hamid Albar !


2 comments:

bungaraya said...

Saya nak beritahu Syed Hamid Albar, mengenai firast dan perasaan saya. Saya terlebih dahulu jelaskan usia saya. Saya berumur 53 tahun. Cukup matang untuk meramail apabila mengikut perkembangan akhir-akhir ini. Suara-suara subang dan jahanam yang menghina agama islam dan Nabi Muhamad ini, jika berterusan tidak hanya mendapat bantahan dalam bentuk penulisan. Jika tidak dihalang dengan drastik oleh pihak berkuasa, saya yakian tidak berapa lama lagi, akan ada bantahan yang mengorbankan ramai nyawa rakyat jelata.

USD said...

Salam,
Spt anda, sy jg tfikir spt itu. Hairan kan shingga saat ini belum ada apa2 reaksi drpd pihak bkuasa, sdgkn smlm di tv3 sudh tsiar. Ah, ini mungkin berita nyamuk bg durang....

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin