Search This Blog

Monday, December 15, 2008

Jangan Takut Pembangkang!

Salam,

Maka bkatalah TS Muhammmad Muhd Taib, calon Tim. Presiden supaya segala para jentera parti di PRK K.Terengganu nanti, jangan takut pembangkang.

Maka kita pun amat setuju dengan Tan Sri, memang kita sangat tidak boleh takut kepada pembangkang. Seluruh jentera parti wajib untuk berani berdepan bukan saja dengan pembangkang, malahan dengan siapa-siapa saja hatta calon bebas.

Cuma satu ja yang kita wajib bjaga-jaga dan sentiasa waspada, bukan takut tapi b'ingat-ingat. Supaya semua kita sentiasa bsiap siaga, jangan nanti kalah baru menyesal.

Apa dia? Bukan pembangkang, bukan calon bebas, tp orang kita sendiri, ahli parti kita. Bukannya orang lain pun. Ini yang lebih merbahaya. Musuh dalam selimut, gunting dalam lipatan.

Kalau orang lain senang sikit kita kenal. Pasti ada lambang parti di baju, topi atau di mana-mana. Dari cara bcakap, cara bjalan, cara bpakaian dsb pun kita kenal dia dari parti mana. Yang ni senang kita jaga. Kalau sudah tidak boleh, penyokong tegar, kita biarkan ajalah.

Yang kita takut kalau dari parti kita sendiri, ini yang merisaukan kita. Sebelum ni pun banyak sudah blaku, hingga dlm PRU lalu kita kalah di banyak tempat, hilang 5 + 1 negeri. Bukan kerana pembangkang kuat pun.

3 comments:

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

abe dah tulis dalam blog dah....bacalah yeee sebab pas akan guna strategi BABI iaitu "bring anok bini in...." dan misi KT iaitu "kuat temberang..."

http://aberamly.wordpress.com

http://ramlyotai.blogspot.com

Anonymous said...

Awasi peminta sedekah yang menipu orang awan di Bukit Bintang dengan menggunakan kucing kucing terbiar .. http://jamilkucingpondan.blogspot.com..

Dulu reformis, sekarang jadi pengemis, pengiat sex songsang, penyokong tegar al juburi !!!!

USD said...

Salam OTAI & Jamilkucing,

Tk atas respon & info sdr. Smoga kita dpt menfaat.

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin