Search This Blog

Sunday, December 28, 2008

PM DS Abdullah Sokong Blog ustazSAID

Salam,

Cuba perhatikan laporan Utusan dengan tulisan di blog ini ( sila lihat di bawah ). Nampaknya, PM DS Abdullah senada dan menyokong saranan blog ini, meminta pihak bkuasa mengambil tindakan tegas kpd pemilik BLOG JAHANAM yg mhina Rasulullah SAW.

Tak taulah selepas PM ( dan aku juga ) sudah menyeru tindakan diambil, manusia bedebah ni masih seronok goyang kaki, masih bsenang2 mhisap curut. Kalau gitu keadaannya, elok rasanya 'pihak bkuasa' tu terjun ja Sg Kelang, jgn timbul2 lg atau panjat Menara KL, terjun ke bawah.

Cadangan : Masa nilah elok benar gunakan ISA tu!!! Faham?

Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar!!!

4 comments:

Anonymous said...

Salam..

Kes Kapt ( B ) Zahar masuk PAS...

http://perisik-rakyat.com/search?updated-min=2008-01-01T00%3A00%3A00%2B08%3A00&updated-max=2009-01-01T00%3A00%3A00%2B08%3A00&max-results=50

baca tu....dia basuh abe mie kita

Anonymous said...

Salam Taminsari,
Tk info bkaitan Kapten Zahar. Sy bbicara bukn kerana mbela Kapten scara peribadi tp apa yg kita mau ktelusan dlm tindkn MT @ LD Umno. Scara peribadi, di tmpt lain pun ramai lagi mcm Kapten. TK

bungaraya said...

Salam,
Banyak-banyak sabar sdrku Ustaz yang ku sanjungi.
Ustaz..dikampongku hanya 5 buah keluarga cina. Keluarga India langsung tak ada. Kalau Ustaz mula, saya dan jemaah kampong tentu menang kerana mereka tak ramai.
Saya boleh hantar sebahagian anak buah untuk bantu ustaz berjuang demi agama kita yang tercinta. Okey. Kadang timbul juga emosi yah?

Taminsari said...

Assalamualaikum..

Salam Maal Hijrah 1430.
Semuga apa yang kita lakukan akan mendapat keredaan dari Allah swt.
Insya Allah.

Salam perjuangan
Taminsari
belantan.blogspot.com

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin