Search This Blog

Loading...

Tuesday, March 2, 2010

PKR : 10 Wakil Rakyat Bakal Keluar Parti?


Salam,

Selepas Mohamad Fairus Khairuddin dan YB Tan Tee Beng, berdasarkan bekas Setiausaha Agung PKR, Datuk Sallehuddin Hashim, ada 10 orang lagi wakil rakyat bakal keluar parti. Apa sudah jadi dengan PKR?

Mungkin video ini boleh membantu kita mencari jawapan kepada pergolakan yang berlaku dalam parti ini. Selamat menonton!

Klik Sini : VIDEO SOALAN UNTUK ANWAR IBRAHIM ( SIRI 10 )

6 comments:

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

ustaz,
teman rase sebeno benonya sumpah si nik ajih dah kona pi ke PKR.kan si nuor tu virus sesumpah.depan blkg sama rasa.kiri kanan di autanya.depan belakang digomoinya.haprak punya pemimpin.

Tuan Cobra said...

Manusia yg BERNAMA USTAZ SAID; BERFIKIRAN berat sebelahkah anda? Jenis Ustaz yg macam mana Ketogori anda? Janganlah anda tidak PERCAYA akan adanya KERMA dan Semuakah PUCUK itu berada d tengah2?....Berfikirlah secara yg Positif yg d SURUH OLEH AGAMA ISLAM....Janganlah anda berfikiran secara IBLIS/SYAITAN.

Anonymous said...

Hairan..bila seseorang komen sesuatu yg buruk tentang PKR dan PAS mula la kata orng berat sebelah itulah inilah..adakah PKR dan PAS tu saja yg betul..adakah cakap Anwar Ibrahim dan Nik Aziz jer yg betul..cakap orang orang dr UMNO dan BN semuanya tak betul..Ini lah mentaliti penyokong PKR dan PAS..sedarlah sikit diri tu..teruskan Ustaz Said..biarkan diaorang ni terjun dgn labu labunya..

Anonymous said...

Pergolakan dalam mana-mana parti adalah perkara biasa. Apatah lagi bagi PKR yang usianya lebih muda jika dibandingkan dengan UMNO,MCA, MIC, PAS, DAP dan lain-lain. Saya melihat keadaan ini sebagai satu krisis kerana aspirasi perjuangan belum dapat dihayati bersama apatah lagi kalau ada unsur kepentingan peribadi yang melibatkan mereka yang meninggalkan PKR. Saya cuma nak lihat ke mana arah mereka yang dah keluar ini nanti? apakah mereka akan masih bergelar YB lepas PRU 13nanti? Bagaimana sokongan rakyat kepada mereka? Adakah mereka menang dalam PRU 12 kerana faktor diri mereka atau kerana parti PKR? Kita tidak boleh terlalu mudah meramalkan masa depan PKR hanya kerana mereka yang meninggalkan PKR. Sokongan rakyat yang menentukan masa depan PKR.

Anonymous said...

Pergolakan dalam mana-mana parti adalah perkara biasa. Apatah lagi bagi PKR yang usianya lebih muda jika dibandingkan dengan UMNO,MCA, MIC, PAS, DAP dan lain-lain. Saya melihat keadaan ini sebagai satu krisis kerana aspirasi perjuangan belum dapat dihayati bersama apatah lagi kalau ada unsur kepentingan peribadi yang melibatkan mereka yang meninggalkan PKR. Saya cuma nak lihat ke mana arah mereka yang dah keluar ini nanti? apakah mereka akan masih bergelar YB lepas PRU 13nanti? Bagaimana sokongan rakyat kepada mereka? Adakah mereka menang dalam PRU 12 kerana faktor diri mereka atau kerana parti PKR? Kita tidak boleh terlalu mudah meramalkan masa depan PKR hanya kerana mereka yang meninggalkan PKR. Sokongan rakyat yang menentukan masa depan PKR.

Anonymous said...

bila komen negatif tentang pakatan rakyat dibuat, ramai la juak2 bebal yang mengatakan kena fikir positif lah, kena rasional lah, kena adil la..

tapi bila tulisan negatif tentang BN mula la sanjung, semuanya betul..

walhal juak2 inilah yg tak fikir secara positif..

mulia sgt la PR tu..

hampas!!

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin