Search This Blog

Sunday, November 2, 2008

Ayuh, Teruskan Datuk Seri !!!


Kami ahli-ahli Umno bawahan yang tidak berjawatan menyokong penuh pencalonan DS untuk merebut jawatan Naib Presiden, pada pemilihan parti Mac nanti.

Kami berdoa walaupun DS ketika ini berada di tangga keempat pencalonan, berkat keizinan Allah dengan usaha gigih DS berkempen nanti akan memintas dan berjaya menjadi ahli Umno Sabah pertama sebagai Naib Presiden.

Sememangnya DS layak duduk di sana dengan pengalaman DS sebagai MP Semporna, Menteri Kabinet Persekutuan dan Timbalan Ketua Perhubungan Umno Sabah. Sewajarnya, DS diberi peluang sebagai menghargai peranan Umno Sabah dalam PRU lalu.

Lagi pun, ndakan perwakilan Umno nda boleh memberi ruang kepada wakil Umno Sabah di jawatan kanan tersebut, selepas Presiden, Tim Presiden, 2 Naib Presiden, Ketua Pemuda, Wanita & Puteri? serta majoriti MT & Exco Sayap parti sudah dikuasai dari negeri lain.

Usah DS gundah gulana dan resah gelisah, walaupun ada bahagian di Sabah 'keberatan' mencalonkan DS kerana takut mengkali kena 'sergah', doa kami ahli biasa mengiringi DS. Ayuh DS teruskan perjuangan !!!

No comments:

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin