Search This Blog

Loading...

Thursday, October 8, 2009

Kita Akan Ditakluk Hari Ini...?

Salam,

Hari ni kita lupakan sejenak keriuhan PRK Bagan Pinang. Dilaporkan perlawanan berat sebelah, rasa nak kalah bermacam helah. Buat injuksi mahkamah nak pilihanraya ditangguhkan, dah macam kes tuduhan liwat Anwar Ibrahim pulak. Kita serahkan kepada mahkamah membuat keputusan dan pengundi Bagan Pinang 'menghukum' tipu muslihat PAS ni.


Tanpa mengira parti, marilah kita semua bersatu hati menentang penaklukan. Dilaporkan Benteng Demokrasi Rakyat ( BENDERA ) yang memiliki ilmu kebal mula menyerang negara hari ini, dimulakan di Sabah dan Sarawak.

Kelihatan dalam gambar, sebahagian ahli BENDERA sedang mendengar taklimat strategi bagaimana penaklukan dimulakan.

Sebelum BENDERA ni nak bergerak, elok rasanya mereka ke Padang membantu mana patut kepada mangsa Gempa Bumi tempohari.



Paling koman, tolong masak gulai kawah untuk anak-anak yang bergelimpangan ini. Orang Indon kan memang pandai masak.

Atau pun, tolong keluarkan mayat di bawah runtuhan untuk dikebumikan dengan terurus.


Atau pegi minta kerja dengan syarikat yang akan merobohkan Hotel Ambacang, untung-untung dapat gaji, buat beli kretek.
Kalau kebal betul, pegi ja bantu kanak-kanak ini melawan Yahudi Israel Laknatullah. Bebaskan mereka daripada penjajahan.

Kalau nak datang Malaysia nak minta kerja, datanglah. Banyak kerja ladang dan pembinaan menunggu untuk rakyat Indonesia yang ingin berusaha, bukan untuk mereka yang seronok dengan kerja bangang!

9 comments:

Anonymous said...

Benar, orang mcm ni memang tak sedar dek untung, malah tak terfikir ke dlm kepala otak mereka Msia ni lubuk pencarian perkerjaan untuk mereka memberi makan kepada keluarga mereka di Indon. Eloknya k'jaan bekukan amah Indon, halau PATI keluar Msia tak payah tunggu kapal indon hantar naik k/terbang Hercules TUDM ja, renew aja pekerja indon yg berkhidmat lebih dari 2 tahun jgn ambik pekerja baru.

Pada ahli-ahli PAKATAN RAKYAT yg kuat sasau, kaki pukul, kaki jalanan, kaki segala kaki persoalannya BOLEH KA berlawan dgn
BENTENG DEMOKRASI RAKYAT? betapa bodohnya orang Melayu dalam Pakatan bila hilang ingatan, berani sesama bangsa M'sia dengan amcaman luar belum tentu berani hanya Pemimpin PR monyet monyet saja akan lari keluar sembunyi di negara semcm Britain & Amerika & Australia, nak menyelesaikan belum tentu terutama dot dot dot..mungkin dia akan mengarahkan org bawahan buat kerja...pecacai katakan.

Adakah mereka ini mungkin sama sama ada kaitan atau link dgn dot dot dot? Ya tetiba ja teori ni dtg dlm kepala otak. Setakat upah atau merekrut seorang kaki jalanan sebyk 2juta Rupiah tak hal buat org yg "sponsor" ni bayar... SAPU SAPU SAPU BERSIH BERSIH BERSIH

Anonymous said...

Ustaz ni ustaz politik ke ustaz tulen ni.

Cikgu said...

ustaz kalau boleh minta buat ulasan semula kepada saya tentang tiga sekawan dan tajuk sebelum ini.

Anonymous said...

Elok juga kalau dia orang datang bunuh samseng2 cina dan hindu kat sini. Senang kerja polis kita.

Datu Sulaiman said...

Isu ini memperlihatkan betapa dangkalnya pemikiran segelintir umta Islam dirantau kita ini. Inilah akibatnya bila manusia kelaparan, fikiran mereka menjadi hilang arah dan keliru. Musuh umat Islam ialah Yahudi dan Isreal, yang nak pigi serang orang sesama Islam, buat apa? Hairan, mengapa orang macam ni suka nak menempah neraka..Sesat.

aku.pasbuih dan siamang said...

sALAM.

Apa yang nak dikesalkan dibumi kita,dipinggir kita,disi kita,sebangsa dengan kita,seagama dengan kita mampu melupai apa yang bangsa sumbangkan untuk kita.Hari ini kita dan bangsa kita dengan sombong dan gah tidak bersyukur diatas nikmat yang diterima...kita mengambil musuh agama kita menjadi ketua memburu anak bangsa sendiri...

wassallam apbs

cikgu said...

Segala kejadian ini datangnya dengan keizinan Allah jua. Allah tidak jadikan sesuatu perkara jikanya ianya sia - sia. Mesti ada sesuatu yang Allah nak memberi peringatan kepada manusia,Segala sesuatu yang terjadi mungkin satu amaran atau balasan diatas kesilapan. atau pun ujian daripada Allah. Sebagai manusia sepatutnya kita melihat diri kita dahulu, mungkin kita pernah melakukan kesalahan dengan Allah sehinggakan Allah memberi balasan di atas dunia lagi.jangan hanya terus meletakkan kesalahan kepada orang lain mungkin kesilapan datangnya dari kita sendiri.Jika benar kesilapan kita, kembalilah kejalan yang benar iaitu Islam yang sebenar. Waallahualam....

Putera UMNO said...

Bukti PAS lakukan penipuan serta sogok pengundi tentera. Sampai bila aku tak caya pada PAS. Ustaz, tlg tengok video nie --> http://www.youtube.com/watch?v=htdEWzBD3l0

Cikgu said...

Putera umno : Kalau dah terbukti kebenaranya, kenapa tak buat laporan kepada SPRM atau Putera UMNO juga tak beri keyakinan penuh kepada SPRM ke. Kalaulah benar - benar berlaku saya pun suka putera umno buat laporan kerana rasuah hukumnya adalah haram tak perlu dibela orang - orang sebegitu samaada perasuah tu orang PAS ke UMNO ke.Betul tak ustaz.Saya sangat benci kepada perasuah dan saya sokong 100% buat laporan, bukti pun dah ada.

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin