Search This Blog

Loading...

Tuesday, February 17, 2009

Eli: Apa salahnya BOGEL ?

Salam,

BOGEL ? Apa masalahnya dengan bogel, lebih-lebih lagi di tempat tidur, bersendirian atau bdua dgn org yg m'ambil gambar.

Rasanya tiada apa yg pelik dan masalah dengan kes bogel ni. Biasa saja, bukan sesuatu yg menghairankan atau sesuatu yg ajaib sehingga kita tkinja-kinja, melompat tak tentu pasal kebingungan bila Elizebeth Wong, Exco Selangor didapati berbogel, dan gambarnya diedarkan.

Apa pula masalah dengan DS Khir Toyo yg sampai minta Eli letak jawatan. Hello Datuk Seri, ini bukan kes orang bunuh orang la... ini cuma kes kecil seciput, kes orang bogel di bilik tidur.

Dengar khabarnya, Eli menimbang utk letak jawatan Exco dan ADUN Bukit Lanjan ( teLANJANG ). Alamak kenapa sampai ke situ pulak...Jangan Eli, janganlah layan pmintaan mereka yg cemburu. Jangan Letak Jawatan ! Teruskan tugas muliamu Eli, bkhidmat kpd penduduk Bukit Lanjan dan rakyat Duli Tuanku Sultan Selangor, dengan jujur.

Eli telah dipilih oleh majoriti pengundi di Bukit Lanjan pd PRU lalu kerana mereka bkeyakinan Eli akan btanggungjawab dan mampu mewakili mereka di DUN Selangor. Kes bogel ni pula tiada kaitan dgn pengundi, so janganlah sampai mletak jawatan. Tiada salahnya bogel ni... Eli bukan depan pengundi pun.

Ya tiada salahnya bogel, kes ini bukan kes tidak bmoral, bukan masalah negara, bukan juga masalah rakyat, bukan masalah yg perlu mletak jawatan ...ia cuma masalah peribadi, ruang peribadi yg dcerobohi. Ya bgitulah Eli...

Lagi pun Eli, bukankah kau dlm PKR dan Pakatan Rakyat - parti dan pakatan yg suci bersih. Kes bgini tidak mjadi masalah, lainlah kalau kau MCA @ Umno atau dlm BN. Bukankah yg tidak baik, tidak bmoral, yg jelik, yg buruk, yg hina, yg busuk, yg kurap itu milik BN saja?

Contoh...Datuk Nasaruddin ADUN Bota, keluar Umno masuk PKR - dia bmoral, hero, berani dan menemui kebenaran. 11 hari kemudian, Datuk Nasa keluar PKR masuk Umno - dialah manusia ( bsama 3 ADUN yg lain ) mjadi manusia yg paling tidak bermoral dlm dunia !!!

9 comments:

jUNAIDI said...

Tak salah .... Ustz yang salah ... bila dah diketahu rami ia jadi salah ... Saya kira eli tak perlu letak jawatan... tapi lompat pegi BN bawa kawan kawan yang lain lompat bagi BN perinta selangor .... lagi pula ni semua Bukan BN yang buat khianat ... tetapi orang dalam Pr sendiri .... tak caya cuba Eli perikasa ... Ni Dengki punya hal punya

bungaraya said...

Salam Ustaz,
Memang tak salah berbogel. Yang salah jika tidak berbogel. Tak seronok dan kurang rasa nikmat dan keselesaan. Agak keletihanlah tu setelah melakukan perbuatan zina ( tanpa kahwin ). Soal zina tidak hanya kepada muslim saja kesalahannya, malah agama lain juga. Jika tidak, baik tak payah kahwin langsung. Buat stail binatang. Ikut kata nafsu, hentam sesuka hati. Sehingga akhirnya siapa ayahnya pun tidak dikenali langsung.
Saya teringat satu cerita nakal dimana anak-anak anjing bertanya kepada ibunya dimana bapaknya. Suatu hari berekor-ekor anjing jantan berkeliaran berdekatan kediaman anak-anak anjing tersebut. Dan ibunya memberitahu anakanaknya bahawa semua anjing jantan itulah ayah-ayah mereka. Heheheheha nampaknya dikalangan masyarakat anjing, mereka mengamalkan monogami, bukan poligami.

add said...

Hah, kang tak pasai-pasai PRK bukit lanjan la pulak, tak ke haru BN. Ingat kalau letak khir tempe tu boleh menangke walaupun bukit lanjan adalah kerusi gerakan@DAP. Khir sila atur strategi dan pastikan BN menang, kalau tidak pencen lah dari politik dan letak jawatan sebagai ketua pembangkang. datuk tempe dah tak relevan lagi dengan BN selangor

cekodokmasin said...

Salam tuan...
Apsal dulu bila "sodap" tak kata kerja BN tapi bila dah jadi "hampeh" pandai pula kata ini kerja BN. Belajar jer tinggi2 tapi akal tang tu juga...

abe MIE 'TERJAH' said...

Eliza- 'YB Terlampau' hangat diperkatakan. Terlampau panas sehingga tidur pun terbuka sini-sana. Terlampau letih kerja untuk rakyat sehingga tidurpun tak sedar yang dirinya sedang 'difotograpikan'.

Semua orang buat andaian- siapa dalang wayang dan DVD Eliza Terlampau? Kenapa mereka lakukan? Siapa fotographer? Adakah ia melibatkan 'anak toyol' (bukan Khir Toyo-jangan salah faham) untuk 'lanjang' Eliza dari jawatan EXCO?

Nik Aziz kata, dia tak mahu campur. Khalid pula diam jea. Zuraida (PKR Ampang) asyik menangis jea. Tian Chua, main meyorok pasal isu terlampau. Yang kecoh, Khir Toyo jea. Nazri dan Syed Hamidpun simpati. Andaikata ia berlaku pada ADUN BN, agaknya kecoh satu dunia.

Silap haribulan Obama pun nak beli DVD Eliza. Maklumlah, kat US, DVD Bill Clinton aje terjual. DVD Soi Lek tak laku sebab pelakonnya terlalu tua. Adengan pun tak ghairan, tiada aksi lompat-lompat dan main hisap 'rokok' aje berjam-jam. Siapa nak tengok.

Nak buat cerita, pilihanraya kecil di Bukit Lanjang akan diadakan serentak dengan DUA bukit-kini, jadi TIGA bukit. Ujian bagi PM baru Malaysia-Najib; dan terbongkarlah tembeleng siapa sebenarnya Anwar Ibrahim dan kepimpinan politik yang bertujuan merosakkan negara sahaja.

abe MIE ada pendapat;

1. EXCO kena tinggal di rumah banglow.

Dulu BN bina banglow, PKR bagi sewa. Sekarang jadi macam nie, susah diri sendiri. Khalid Ibrahim punya pasal lah. Kenapa suruh Eliza sewa kat rumah flat sedangkan elaun EXCO pun boleh tampung kos sewa rumah teres. Nak berjimat pun tengok tempatlah Khalid.

Kenapa rumah Eliza tak ada anjing?

Eliza tak tidur dalam bilik, kenapa?

Eliza tinggal seorang ke? Tak takut ke?

2. Berani kerana benar. Kalau Eliza tak bersalah, buktikan.

Kenapa perlu letak jawatan EXCO dan ADUN Lanjang tergesa-gesa dalam masa 24 jam?

Menyusahkan rakyat. Menghabiskan duit rakyat aje nak buat pilihanraya. Lain kali jangan sokong calon PKR- nanti banyak kontroversi timbul lebij-lebih dari buat kerja diberikan.

Satu persatu masalah yang wujud oleh Pakatan. Masa BN, mereka tak timbul masalah sehingga diberhentikan dari jawatan. Yang mati tu lain cerita lah.

3. Anwar Ibrahim tidak terima surat perletakan jawatan Eliza.

Anwar pun apa kurangnya masalah moraliti- tanya ayahanda karpal Singh.

Dari perempuan- bini Azmin Ali, artis seperti Aishah (Bahtera Merdeka), GRO sehinggalah terkini- 'miss' Saiful, semua itu perbuatan 'terlampau' Anwar Ibrahim- dia lawan dan tidak pernah mengalah.

Mahkamah tak betul. Pendakwa raya tak betul. Undang-undang syariah tak betul. Sebab pintar Anwar lah dia mampu hidup sehingga kini walaupun sudah lama mengidap penyakit kronik.

4. Siapa yang terlibat dan apa kepentingan? Banyak lagi porno-porno dari internet, yang dia minat juga hanya Eliza.

Tian Chua, diam aje. Siapa yang selalu ke rumah Eliza selama ini? Tian Chua-macam kura-kura jea. Kepala masuk bila ada orang, kepala keluar bila tak ada orang.

Adakah perletakan jawatan Eliza akan melindungi perhubungan antara mereka sebelum ini? Apa takutnya. Eliza dan Tua Chua kan Cina. Buat dulu 'projek', kalau jadi kahwin, kalau tak jadi tak payah kahwin.

Mana pergi pemandu peribadi Eliza?

Siapa dedah pasal Eliza sedang tidur pada masa-masa tertentu kalau tidak orang yang selalu dan hampir dengannya.

5. Adakah ada rahsia 'terlampau' sekiranya Eliza tak letak jawatan?

Dengar khabar- Eliza seorang bohsia Cina. Banyak boyfriend semasa dia belajar di menara gading. Banyak gambar yang kurang senonoh semasa dia muda dirakam. Macam nie Anwar lantik jadi pemimpin? Main tangkap jaring jea.

Dengar khabar- kalau begitu, Eliza kena letak jawatan atau lebih banyak porno Eliza akan disebarkan. Dua keping gambar semasa dia tidur hanya 'first warning'. Yang lain akan muncul bila keadaan memaksa. Polis kena siasat nie.

6. Bapak HINDRAF PKR- Sivarasa-pemilik Malaysiakini- memberitahu- konspirasi ini dilakukan oleh BN.

Siapa orang itu, cakap aje kira senang polis pergi tangkap. Kalau fitnah, kira kena saman. Apa lah, lawyer Keling nie. Main hentam belakang jea tuduh.

Senang jea HINDRAF ini buat fitnah. Dulu tuduh UMNO bunuh India di Malaysia sehingga pupus. Kalau baka penjenayah, pandai macamana sekalipun anak dia, perangai jahatnya tetap ada. Orang kata- kalau ayah banduan, anakpun jadi penyamun.

7. Ada berita yang tak pasti- jawatan EXCO Eliza- diidamkan oleh ADUN kaum India. Mereka mahu kaum mereka monopoli EXCO sebab Perak dah jatuh ke tangan BN.

Caranya, main kotor. Orang India sanggup buat apa dia nak-walaupun terpaksa memotong kepala untuk menyamun.

8. Tak ada ke bomoh2 yang boleh tilik dalam air limau tengok siapa yang ceroboh masuk ke rumah Eliza.

Kalau India, susah sikit sebab hitam-tak nampak sangat.

Kalau Cina, nampak jelas sama ada muka orang muda macam Tian Chua atau sudah berumur macam Soi Lek.

Kalau Melayu, kena beza, itu Anwar Ibrahim atau Gus Durr. Nanti Indo yang ceroboh, tuduh Melayu pulak. Lagipun Indo pun boleh jadi buat benda nie sebab pakai ilmu hitam-orang tak nampak.

9. Yang menjadi kemusykilan- rumah Eliza memang terlalu panas ke?
Tak ada aircond atau kipas sampai tidur pun terkangkang?
Atau memang tabiat Eliza yang gemar menghirup dan membenarkan udara segar masuk ke dalam 'rumah' dia? Ummmm....

Sesiapa yang pernah berasmara dengan ADUN 'Terlampau' nie, dia tahulah perangai Eliza.

Silap haribulan, dia pergi ke mesyuarat EXCO Selangor pun buat kangkang macam tu...
(nak mesra dengan Khalid Ibrahim kot)..


http://pkrpasdap.blogspot.com

matlan said...

asalamualaikum,......berbogel tak salah, tapi kalau berbogel dan di lihat orang adalah memalukan, dan kalau berbogel dalam keletihan/kenikmatan/kepuasan dan di ambil gambar oleh orang boleh mendatangkan berbagai andaian yang tak baik di kalangan yang melihatnya, sedangkan perempuan yang hisap rokok pun orang boleh berpandangan serong, inikan pulak yang berbogel di gambar oleh mr.x...., dan kalau aku sebagai rakyat, aku tak rela berketuakan atau di pimpin oleh orang yang sebegini.....

Hj.Datu Sulaiman said...

Saya teringat kepada satu (tak pasti hadis atau pun ayat Quran..maaf saya tidak berapa pandai agama sebab saya bukan ustaz..harap ustaz said betulkan)yang menyebut dengan membawa maksud "akan datang pada akhir zaman, wanita-wanita yang berpakaian walhal mereka itu telanjang.."

Apa hairan, sekarang ini ramai perempuan yang telanjang.Di bandar, di kampung, dalam rumah, diluar rumah, ramai yang telanjang. Kalau ada 100 perempuan yang ada depan mata, lebih separuh telanjang..Kadang-kadang yang pakai tudung kepala pun bawah telanjang juga.

Apa hairan,kalau sekadar nak tengok pangkal payudara, apa masalah ! Pusat dan bawah pusat pun boleh tengok free saja. Pusing belakang,lurah jubur pun bukan lagi satu kemaluan untuk ditengok.. Inilah senaraio yang ada sekarang/ Dimana-mana ada, siang malam, pagi petang boleh tengok telanjang.Tapi tak boleh ambil gambar lah sebab yang itu tuan ampunya badan barangkali mau minta duit royaliti...Inilah kisah telanjang,sahabat saya seorang ustaz berasal dari tanah Malaya tidak suka jalan-jalan di supermarket sebab katanya banyak jenayah seksual di sana...tengok kiri telanjang, tengko kanan telanjang,tegok atas telanjang, tengok bawah pun telanjang, masyaallah apa sudah jadi ni.. Pokoknya kita mesti HADHARI..

Anonymous said...

Salam... sudah-sudahlah... seluruh Msia cerita bab bogel perempuan yg tak terkenal akhirnya jadi terkenal. ini lah cara pembangkang untuk mengalih pendangan msykt Msia drp menumpukan perkara utk menyelamatkan ekonomi negara.

Anonymous said...

memang kerja abang yang tengah gila meroyan tu nak suruh orang ikut yahudi kalau masyarakat tak nampak tak tahulah agakya bila anak cucu dah jahanam baru nak sedar kot sex hak peribadi bukan lagi urusan agama penyelarsan hukum agama atas nama tolenrasi ulama durjana ikut saja kot maklumlah fahaman baru islam liberal ikut US biasalah biladah lapar iman pun tergadai cuba baca kitab masa dajal datang masa senang ke masa manusia tengah susah sendiri mahu fikirlah.

Selamatkan Palestin

Selamatkan Palestin
Jahanam Israel!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin